wtorek, 8 maja 2012

Marketing na najniższym poziomie


Szukając konkretnych informacji w Internecie, czasem niemal wpadam w furię. Jak można tworzyć tak nieczytelne strony internetowe? Trafiając na taką "byle jaką" witrynę, bez zastanowienia ją wyłączam i szukam czegoś lepszego.

Czy managerowie firm lub ktoś, kto jest za to odpowiedzialny, nie zdają sobie sprawy z tego, ilu klientów tracą przez „olanie”, tak istotnej sprawy, jak przejrzysta i ciekawa strona internetowa? Zainwestowanie w profesjonalnego grafika na pewno nie należy do najtańszych, ale jestem całkowicie pewna, że się opłaci.

Nie mogę też znieść „profesjonalnych” stron firmowych, na których roi się od błędów ortograficznych, które aż kłują w oczy. Moja reakcja w takiej sytuacji jest podobna do poprzedniej, szybko opuszczam taką stronę.

Jeżeli mam skorzystać z usług jakiejś firmy, to na pewno nie wybiorę takiej, która nie przyłożyła się nawet do własnej strony internetowej. Zapewne jakość ich usług jest na podobnym poziomie. Takie „oszczędzanie” na specjalistach, którzy powinni zająć się profesjonalnym wykonaniem strony, nigdy nie przynosi zysku, ale tylko i wyłącznie straty. Osoby prowadzące własny biznes powinny mieć tego świadomość. 

2 komentarze:

  1. Niestety klienci nie maja pojęcia o tym, że strona ma kilka sekund dosłownie by zainteresować odwiedzającego. Jeśli w tym czasie nie zda testu osoba szybko ją opuści na korzyść innej. Sądzą, że strona muis być "ładna" i to wystarczy w efekcie "doradzają" jak i co zrobić. Efekt? Tragiczny!!!

    Można by tu długo jeszcze pisać na ten temat...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj trafiłam na stronę pewnej agencji interaktywnej ... Firma, która sama zajmuje się tworzeniem stron, grafik i tekstów na takie strony, ma na swojej witrynie literówki i błędy typu "korzyści" przez "ż". Brak słów!!

    OdpowiedzUsuń